Birmingham, here I come! ;)


(07.04.2010, papildináts: 26.01.2015)

Atkal par vienu dienu mazāk līdz brīdim, kad došos uz Angliju… nu jau kopskaits ir sarucis līdz 20 dienām… Ak, Dies! Nav jau pirmā reize, kad dodos prom no mājām, bet šī ir pirmā reize, kad dodos prom uz tik ilgu laiku un pilnīgi bez poņas, ko es darīšu, kur es dzīvošu, ar ko dzīvošu, ar ko strādāšu kopā u.tml. Turklāt vieta ir pavisam nepazīstama, cilvēku daudz… grr… Izklausos pēc zaķpastalas, ne? Nu re – mācība nr.1.  – uzmanies ar to, ko Tu vēlies, jo tas VAR piepildīties! 😉 Uz Angliju gribēju nu jau krietnu laiciņu un tagad šis sapnis ir piepildījies un man nekas cits tikpat biedējošs nenāk prātā…

Bet nu ir jau arī pāris everģēlības prātā, daži cilvēki, ko satikt … Lasi te!

Kas to būtu domājis, bet patiesībā Birmingemā būs patiešām DAUDZ ko darīt, redzēt un censties “noķert” … Es pat nepaspēju iekš topa ielikt kaut ko par Liverpūli un “The Beatles” muzeju vai pat ar nelielu vārdiņu pieminēt “Stradford upon Avon” ar visu slaveno Mr. Šekspīru vai nelielo, bet vēsturiski kulturālo pilsētiņu ar nosaukumu “Bath” (jā, jā, gluži kā “vanna” 😉 ) vai Anglijas dzīves un uzdzīves epicentru – Londonu… Nu, jau šķiet, ka būs grūti atrast brīvo laiku, lai patiesi TO VISU arī apskatītu, jo nemaz vēl nezinu, cik daudz laika un enerģijas patērēs mans darbs iekš “Brit Asia TV”…

Patiesi būs jālūdz, lai visik tur īkšķus un sūta man Latvijas našķus un rupjmaizi, Rakveres cīsiņus un ievārījumus pa pastu, lai pietiktu naudiņas apskatīt visus Anglijas brīnumus un skaistumus… Nevar takš nodzīvot zemē trīs mēnešus un ne vella neredzēt, ne? 😉

Aye! Mans liekās uz auss, jo nu jau ir 4.15 un taustiņi sāk pazust… 😀

 

Turpinájums: Tātad… vairs nav daudz palicis – vien trīs nedēļas, līdz mazais, nekrietnais hameleoniņš būs pametis šīs daiļās Latvijās āres… 😦 Uzmācas neliela nostaļģija un ilgas, bet nu ir jāsaņemas!

Pirmā problēma rodas tajā aspektā, ka man šodien atteica dzīvesvietu, kas atradās pieņemamā attālumā no manas prakses vietas, turklāt vēl pa pieņemamām cenām… grrr…

Otrā problēma radās tajā brīdī, kad atbilstošajos datumos vairs nespēju sameklēt nevienu citu hosteli vai kaut ko daudz maz pietuvinātu tam, kas man derētu uz nedēļu… Labās ziņas ir tādas, ka vismaz uz vienu nakti MAN IR kur palikt, bet pēc tam … tumša bilde… ĻOTI iespējams, ka dzīvošu zem tilta (pozitīvais aspekts ir tāds, ka man nebūs daudz mantu līdzi, tāpēc nebūs tik grūti pārvietoties) vai arī izmantošu leģendāros couchsurfing pakalpojumus… Who knows? Man vēl ir trīs nedēļas laika! 😉

Labās ziņas ir tādas, ka Projekts “Porto” ir APSTIPRINĀTS!!! Nu, jau ir apstiprināts pilnībā, kas nozīmē to, ka es un vēl viena burvīga dāma ar vārdu Laura dosimies iekarot portugāļu sirdis, apgūt feino valodu, baudīt kultūru un apgūt multimedijus un, protams, protams, ziņot JUMS par to visu jauno un feino… 😉

Lai veicās arī TEV!

Par Evie
Interesting personality with wide heart and glorious smile.

Komentēt

Confessions of a Pseudo-Gaysian Suburban Dad

Thoughts on gender, race, parenting, and theater

mugursoma.lv

Es esmu bagāts. Man pieder viss, kas ar mani ir noticis. /M.Čaklais/

100 Days of Sunshine

Chasing the Sun around the Globe

Katie-Jane Cockerill

Adventurer, Explorer, Geocacher, Photographer, Traveller, Animal lover, Blogger, Camper

Broadcast Journalism

School of Creative and Cultural Industries, University of the West of Scotland

You'd better work

A guide to getting into and staying in the media! Hints, tips and advice on how to truly appreciate you and be your best both in and out of work! Written by Simon Wright @spimon - follow us on twitter @youdbetterwork

The Good Deed Bank

"A life which ends with death is a worthless life" [Paulo Coelho]

Gaurav's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Observe! Analyse! Understand!

Just another WordPress.com site

melactually

Just another WordPress.com site

es te.

Just another WordPress.com site

