Lielbritānija…


Lūk neliels tops, ko gribētos redzēt/darīt/pārbaudīt, kamēr esmu Anglijā (sākot ar to, ko piedāvā Birmingema un beidzot ar to, ko man gribētos visā plašajā angļu zemē…) Nav jāvērtē pēc prioritātēm, tikai pēc vēlmēm… 🙂

1. Tasīte tējas vai lielā karstās šokolādes krūze filmās redzamajā “Starbuck’s Caffe” mmmm…. Jau sen ir gribējies šo nomēģināt tā pa smuko (viens no nelielajiem dzīves prieciņiem, I guess…);

2. Atrakcijas, karuseļi un trakie braucieni!!! Kāda jēga dzīvot, ja nesanāk pabaudīt nedaudz adrenalīna? Gribu uz “Alton Towers”, kad uzzināšu, kur precīzi tie atrodas! 😀

3. Vai kāds ir redzējis filmu “Čārlijs un Šokolādes farbika”? Nu, re – es neesmu, bet esmu dzirdējusi par slavenajām “Cadbury” šokolādītēm un pat dažas ir sanācis nobaudīt…  mmm … Mazliet triviāls, tomēr cerams, ka baudāms sapnis 🙂 (Nu, jau sāk likties, ka būs jāpiemeklē kāds jaunāka gada gājuma cilvēciņš līdzi, citādi izskatās pēc tīrākajām bērnu izpriecām…) :p

4. Ja panesīsies vēlme uz kaut ko tehnisku (zinu, ka tehnomāni man to nepiedotu), tad varētu arī aizdoties apskatīt Aston Manor Transport Museum”, “National Motorcycle Museum” vai pat uz “Royal Air Force Museum”, kas pagaidām šķiet viskārdinošākais;

5. Manai dzīvnieku mīļotājas dvēselītei noteikti nāktu par labu apmeklēt “Sea Life”, kur šobrīd mītot Eiropas lielākais krabis, kur iespējams adoptēt ronīti, haizivi, bruņurupuci  vai pingvīnu…. Tie, kas mani pazīst labi, zina, ka mana sirds kūst jau no šādas domas vien… 😉 “West Midlands Safari & Leisure Park” pavisam noteikti uzreiz sekos aiz “Sea Life”, jo šeit ir iespējams redzēt tādus dzīvniekus kā plankumainu lauvu, degunradžus, žirafes un citus eksotiskus un, iespējams, mazāk eksotiskus dzīvnieciņus…

Tiesa es vēl nezinu kā un kad es tur varētu nokļūt, tomēr labāk ir, kad ir jau sagatavots kāds plāns, vai ne? 🙂

6. Protams, protams, šajā sarakstā pietrūkst nedaudz kultūras un vēstures, vai ne? Šajā gadījumā ideju ir daudz un variantu ir vēl vairāk -> “Soho House”, “Sarehole Mill”, Birmingemas Botāniskais dārzs, tā saukto pastkastīti jeb “Mailbox”, kas ir mājvieta arī Brimingemas BBC – katram medijam vajadzētu redzēt, ne? 😉

7. Birmingemas zinātnes muzejs šķiet sevī ietver tieši to, kas man Anglijas muzejos patīk – visu var ne tikai apskatīt, bet arī pataustīt, notestēt un izbaudīt – šeit var ne tikai atklāt kā vienkāršas lietas darbojas, bet arī izprast savu dzīvesveidu un tā īpatnības… Šo apmeklējumu es patiesi gluži kā mazs bērns dienu pirms Ziemassvētkiem nevaru sagaidīt! 🙂 Ak, jā, un vēl šeit ir PLANETĀRIJS!!!

8. Kino apmeklējums – kas gan var būt vēl vienkāršāk un pierastāk par šo? Nu, re – ne tad, ja to dara @ “The Electric” – kinoteātrī, kas ir atvērts jau kopš 1909. gada, turklāt ne tikai rāda filmas, bet uztur paši savu ierakstu studiju, kur uzfilmēto materiālu var redzēt tajā pašā BBC vai veido izglītojošās programmas jauniešiem par kultūru atšķirībām, vēsturi un literatūru. Domājams, ka arī šīs vietas apmeklējums man būs kā našķis uz kārā zoba un notiekti ierindosies TOP 5niekā… 🙂 Aiz šīs vietas cītīgi seko BBC Drama Village, kas, cik es noprotu gan ir pieejams Birmingemas Universitātes studentiem, tomēr es jau nebūtu es, ja nepamēģinātu arī tur iebāzt ja ne kāju, tad iemest aci gan! 😉 (Turat īkšķus!)

9. Lai gan pašklaik nezinu, ko sagaidīt no tādām vietām kā “BullRing” un “The Cube”, ir skaidrs, ka tiks apmeklētas arī šīs vietas, kam sekos neliels ieskats Birmingemas ķīniešu kvartāls (nūdeles un saldskābā gaļa, here I come!), kā arī “Digbeth Institute”, kas patiesībā ir kaut kas līdzīgs mūzikas klubam, ja nemaldos, bet vēl tiks precizēts… (otrs iespējamā kļūda varētu būt, ka “Medicine Bar” arī ietilpst šajā pašā iestādē… I stay corrected… )

10. PAVISAM NOTEIKTI vēlos apmeklēt visus iespējamos (un neiespējamos) koncertus, iečekot klubu dzīvi u.tml. Ja trāpīsies iespēja apmeklēt Robbie Williams koncertu, tad lai visi svētie stāv man klāt! neēdīšu un nedzeršu divas nedēļas, dzīvošu zem tilta kartona kastē, bet uz koncertu IEŠU!!! Ugh…. vēlmju tik daudz, nezin kā būs ar iespējām…

Ja nu gadījumā kas, tad lūgums izveidot labdarības akciju “Balstīsim Ievas kulturālo (multi kulturālo) izaugsmi” un savākt man naudiņu, lai varu pagūt apskatīt visu, kas ir skatīšanas vērts… 😉 Bet līdz tam … turam acis un ausis vaļā! 😉

*** Par arhitektūru es painteresēšos tad, ka jau būšu iekš Birmingemas, jo pagaidām šķeit, ka ir ĻOTI DAUDZ KO redzēt un VISU pavisam noteikt NAV iespējams ierindot nelielā topiņā…

Vēl 20 dienas and counting…

Par Evie
Interesting personality with wide heart and glorious smile.

5 Responses to Lielbritānija…

  1. agnese says:

    Es ļoti riskēšu izskatīties stulba, un tomēr- vai tad Starbuck’s nav Amerikas lepnums? :/

    • dove2010 says:

      Nu, ir, a kas? Tā kā man līdz Amerikai ir vēl tālu, tālu, tad baudīšu to, ko varu dabūt iekš UK… 🙂

      P.S. Starbuck’s Coffee francīze pieder Amerikai, tomer ideja ir smelta no Itālijas kafijas veikaliņiem, jo Amerikai pietrūka īstas mīlestības uz kvalitatīvu kafiju…

  2. Elīna says:

    Un kur tad Madam Tiso vaska figūru muzejs? 😛

    • dove2010 says:

      Nu, kā – pavisam vienkārši – vēlāk! 😀 Izrādās, ka man pat Birmingemā būs TIIIK daudz KO apskatīt, ka Londona vienkārši nobāl… :p
      Atzīsties, Tu par Madame Tissou vaskar figūru muzeju interesējies tikai tāpēc vien, ka vēlies, lai Tev atsūtu bildīti ar Edvardu/Robertu! :p 😉

      • Elīna says:

        Nu nē, es vnk gribu lai Tu pārbaudi, vai mans mīļums ir labās rokās un labā kompānijā 🙂 Darbs nav grūts, bet atbildīgs 😀

Komentēt

Confessions of a Pseudo-Gaysian Suburban Dad

Thoughts on gender, race, parenting, and theater

mugursoma.lv

Es esmu bagāts. Man pieder viss, kas ar mani ir noticis. /M.Čaklais/

100 Days of Sunshine

Chasing the Sun around the Globe

Katie-Jane Cockerill

Adventurer, Explorer, Geocacher, Photographer, Traveller, Animal lover, Blogger, Camper

Broadcast Journalism

School of Creative and Cultural Industries, University of the West of Scotland

You'd better work

A guide to getting into and staying in the media! Hints, tips and advice on how to truly appreciate you and be your best both in and out of work! Written by Simon Wright @spimon - follow us on twitter @youdbetterwork

The Good Deed Bank

"A life which ends with death is a worthless life" [Paulo Coelho]

Gaurav's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Observe! Analyse! Understand!

Just another WordPress.com site

Vīteņa/Vietiņa

# Gleizdi #ViņiDaraTā

melactually

Just another WordPress.com site

es te.

Just another WordPress.com site

