BritAsiaTv Music Awards 2010!!!


(02.05.2010, papildináts 26.01.2015)

Viena pati mājās ar spāņiem / LIELĀ DIENA…

Tātad kopējais iedzīvotāju skaits šobrīd @ Southfield ir 5, no kuriem tikai viens NAV spānis -> ME!!! Kas nozimē to, ka pamostos jau ar troksni, spiedzieniem un sabļaustīšanos (nē, tā nav sarunāšanās – tā pavisam noteikti ir sabļaustīšanās)… Whatever…

Mana lielā diena ir klāt, nu vismaz pirmā lielā diena… Šodien notiek “Brit Asia” Music Awards, kas notiks @ Symphony Hall, Birmingham. Šajā pasākumā piedalīsies ļoti daudz aziātu mūzikas zvaigznes, kuras lielākoties es vēl nepazīstu, tomēr būs arī tie daži, ko zinu… Pagaidām nekāda uztraukuma man nav, tomēr sagaidu, ka tas parādīsies vēlāk… Mani darba pienākumi būs sagaidīt ikvienu zvaigzni, kas nāks nost no skatuves un pavadīt līdz atsevišķai telpai, kur viņus intervēs… Boss teica, ka lai gan viņš ir jau pārliecinājies, ka manas angļu valodas zināšanas ir ļoti labas, tomēr … tā kā nav izdevies vēl pārliecināties par manām intervēšanas spējām, tad man būs jāpaciešas līdz intervēšanai. Anyway – šodien ir tā diena, kad varu pierādīt kaut drusciņ to, ko es spēju un parādīt daļu no tā, kas es esmu!

Pēc Monikas atvadu ballītes, Vīdžejs (mans boss) teica, ka viņam ir prieks par manu pievienošanos komandai, jo esot neparasti redzēt tik atklātu un tiešu personu, kas viņam pavisam noteikti patīk! (Yay!) Šobrīd izskatās, ka JAU esmu kļuvusi par tādu kā VJ personīgo sekretāru, organizatoru un balstu… will see, will see, kas un kā, bet šodienu es izbaudīšu pilnībā – kleita ir, kurpes ir, kamera arī ir… atliek tikai atrast kartē, KĀ tur nokļūt vēl and I am done… 🙂

Turiet īkšķus, mīļie!

Vēlāk izstāstīšu, kā man tur būs gājis…  Cheers! (noteikti mans mīļākais britu teiciens…)

Turpinájums: – Eh… KAS par vakaru! 😉 Diena kā diena, bet…

Darba diena vakardien sākās četros pēcpusdienā un tā kā boss vēl nebija ieradies, tad, protams, visi metās izmantot “jauniņo”. Mani izsūtīja laukā, lai izplatītu flaijerīšus… nu a ko es? Loģiski, ka tā arī darīju, jo “lielie priekšnieki” arī bija ieradušies… ja tu ne velna nesaproti, ko viņi savā valodā runāt, tad liekas, ka viņi aprunā tevi… to nu galīgi man negribējās, tāpēc biju pats labestības un sirsnības iemiesojums, ko nenācās darīt grūti, jo cilvēki ir patiešām atvērti un labsirdīgi.

Stundu pablanījusies pa vienu no Birmingemas lielākajām ielām, pārsalusi atgriezos @ the Symphony Hall un par man iežēlojās, pat ar tēju uzcienāja! 🙂 Lūk, tas man patīk darbā “Brit Asia Tv” – šeit pret Tevi patiešām izturas kā pret cilvēku! Nezinu, kā ir ar tiem, kam maksā par to, ko viņi tur dara, bet vairāk vai mazāk, cik es esmu novērojusi – viss šeit balstās uz brīvprātības principa… taču neesmu manījusi, ka kāds kādam atteiktu! Nezini kā izvietot gaismas – palūdz un Tev palīdzēs! Nepazīsti kādu zvaigzni – pajautā un Tev  ne tikai pateiks vārdu, bet pat telefonā uzrakstīs, kā to izrunāt, apsolīs atsūtīt bildītes un vēlāk pienesīs ūdeni, jo pašam gadījies brīvs brītiņš un uztraucas par to, ka tev visu dienu jāskraida augstpapēžu kurpēs… 🙂 Mīļi un neizsakāmi jauki 🙂

… pirms darba ieskrēju vienā veikalā, lai iegādātos šādus un tādus aksesuārus vakaram un… well, kā jau tipiskai sievietei pieklājas – iegādājos to un šo citu! 😀 Nopirku jaunas melnas kurpītes (skaistas, bet uz ļoti augstiem papēžiem), kuras tad beigu beigās arī uzvilku! Izskatījos satriecoši! 😉 Devos uz darbu un jau ap pieciem nācās pārģērbties, jo cilvēki sāka ierasties, kas nozīmēja to, ka visiem no “Brit Asia Tv” kā jau pasākuma rīkotājiem vajadzēja būt uz strīpas, izskatoties vienkārši ekselenti! Kas savukārt mums dāmām nozīmēja to, ka augstpapēžu kurpēs jāstaigā vismaz 7 stundas!!! (tas bija vakara lielākais drawback, bet viss pārējais bija vienkārši SUPER! 😉 )

Tiku piefīrēta klāt galvenajam interviju operatoram, līdz ar to vizinājos bieži ar liftu, lai sagādātu ūdeni, statīvu kamerai, fonu intervijām, kameras turētāju, jaunu bateriju, jaunu kaseti ierakstiem u.t.t., u.tjp…. (Vēlāk ievietošu bildes) Kamēr Eimija (Amy) intervēja visas zvaigznes, tikmēr es stāvēju un uzmanīju, lai neviena no faniem nekāptu uz vadiem, rūpējos, lai operatoram Menijam (Mani) nekā netrūktu un turpat uz vietas iepazinos ar daudzu citu mediju pārstāvjiem… Indieši ir ļoti draudzīgi – mierīgi, laipni, smaidoši, ar lielisku humora izjūtu un viņu sievietes, vismaz daļa no tām ir ļoti skaistas…

Kamēr vēroju kā zvaigznes ierodas, atbild uz jautājumiem, nofotogrāfējas ar faniem un tīksminās par savu slavu, uzmanīgi klausījos, ko runā citu mediju pārstāvji par pašu pasākumu un slavenību vārdiem… Nevienu vārdu nevaru nosaukt, jo pat izrunāt tos ir grūti, bet vismaz seju ar žanru un sasniegumiem sasaistīt spēju, jo pirms ceremonijas sākuma izpētīju “māsu googli”…

Tā kā šāda veida pasākums “Brit Asia Tv” bija pirmais, tad no organizatoriskās puses tika pieļautas ļoti daudz kļūdas, par kurām vēl tagad varu lasīt draugu facebook.com lapās, tomēr tas nenomāc to feino sajūtu, kas radusies par labi padarītu darbu! 🙂 Pēc intervijām, sekoja uzstāšanās, kuru laikā varēju apmeklēt mediju telpu, noskrējos, protams, ar kameru un visu aparatūru, jo arī tas nebija īsti izplānots, bet es pagaidām nezinu, kurš tur bija vairāk vainojams… :p Lai nu kā – aizkulisēs iepazinos ar daudziem patīkamiem cilvēkiem – kā slaveniem, tā gandrīz slaveniem un parastiem Tv, radio un mājaslapu darbiniekiem, kas arī intervēja, fotogrāfēja un filmēja (tajā skaitā arī BBC radio un BBC Birmingham… )

Ui, lai izstāstītu visu, visu, es nezinu cik lapas man vajadzētu… Skaidrs ir viens, ka kontatki noder, jo nupat jau saņēmu uzaicināumu apmeklēt vēl vienu mūzikas balvu pasniegšanu, tikai šoreiz vairāk kā backstage viesim, nekā darbiniekam! 😉 Vēl apdomāju šo piedāvājumu, jo nezinu, kādēļ man tāds ir izteikts… Esmu sapratusi vienu, ka šeit, lai cik laipni un atsaucīgi, arī nebūtu cilvēki, ir jāuzmanās ko un no kā pieņemt, jo var nākties dārgi par to samaksāt!

That is how the bussiness works, I am afraid… 😦

Lielākie ieguvumi no šī vakara:

Kontakti gan starp vēl nesatiktajiem Brit Asia Tv darbiniekiem, gan dažiem pat ļoti slaveniem cilvēkiem, tomēr nedomāju, ka palikšu viņu prātos un atmiņā vēl ilgi, lai gan es patiesi BIJU garākā UN blondākā būtne tur! :p (“Have you seen Eve? – Who is that? The tall, blonde girl… – Aw, yes, she went that way… )

Darba pieredze īstā pasākumā ar visiem tā plusiem un mīnusiem – steigu, slodzi, obligāto “look nice and work hard” politiku… No filmēšanas necik daudz neizdevās baudīt vai iegūt, jo interviju laikā apkārt visu laiku bija nenormālākais troksnis, bet pateicoties izcilajiem mikrofoniem vismaz operators to visu varēja dzirdēt. Loģiski, ka neviens jauniņajai neļaus filmēt (jāpiebilst, ka pat pārējām praktikantēm nekas tāds netika atļauts! :p), tomēr tagad es zinu, cik svarīgi ir parūpēties par tehniku, respektīvi – sakaŗtot vadus (un ātri!), jo nevar zināt, kad un kurā brīdī tas viss būs jāpārstiepj citur un vajadzēs ātri to visu uzstādīt… Pagaidām šķiet, ka biju vienīgā, kas paspēja pabūt gandrīz visur un iepazīties ar tik daudziem (nu, jā, citi jau, protams, tos pārējos tāpat pazina, bet no praktikantiem, es patiešām biju vienīgā… )

Pozitīvismu un enerģiju! Šādi pasākumi ir tik lieliski uzlādētāji! It īpaši, ja Tev pēc tam vēl uzsit uz pleca un pasaka, ka esi veicis labu darbu. Vai arī tad, ja nepazīstams cilvēks, apvaicājoties par to, kuram kanālam Tu strādā, uzzin, ka tā ir tikai tava prakse un ka to dari tikai aptuveni trešo vai ceturto dienu, un atkar žokli un izvalba acis (labā nozīmē), tad tas sniedz tik lielu gandarījumu, kādu nevar iegūt pat tad, ja tev atļauj izēst visu lielo saldējuma kasti vienam pašam! :p

Daudz C Vitamīna… Britiem ir lielisks humors un dažiem pat piemīt spāņiem un dienvidu zemēs dzīvojošajiem raksturīgs pofigisms uz stresu un laika ierobežojumiem, kā arī stresainiem cilvēkiem, kāda sākumā biju es… bet tad, kad atslābinājos un pieskandināju sev pilnas ausis ar to, ka no praktikanta takš necik daudz negaida un nav jau tā, ka man būtu viss jāglābj, sāku baudīt visu apkārt notiekošo, cilvēkus, smieklus un sarunas… Tik daudz skaistu, jautru un interesantu cilvēku apkārt, ka nopriecājos, ka man nebija līdzi kameras, citādi es būtu izmežģijusi kaklu! 😀

Tāda lū, vairāk vai mazāk, bija man pirmā nedēļa praksē un Lielbritānijā…

Tagad jau sāku pierast pie šādām un tādām lietām, kas Latvijā nav tik raksturīgas, līdz ar to arī drošvien, ka rakstīšu retāk, jo viss sāk sajūsmināt mazāk… vai arī ir iestājies nogurums izbrīnā ieplest acis un brīnīties… Tad jau redzēs! :p

Par Evie
Interesting personality with wide heart and glorious smile.

2 Responses to BritAsiaTv Music Awards 2010!!!

  1. Anete Tauniņa says:

    he hēēēēj! tik forši palasīt visos sīkumos par to, kā Tev sokas!!! veiksmi – un ķer piedzīvojumus! 🙂

  2. Santa B. says:

    bāc! Tik interesanti lasīt!
    Nu piedzīvot ko tādu vēl aizraujošāk, laikam! :p
    turies 😉

Komentēt

Confessions of a Pseudo-Gaysian Suburban Dad

Thoughts on gender, race, parenting, and theater

mugursoma.lv

Es esmu bagāts. Man pieder viss, kas ar mani ir noticis. /M.Čaklais/

100 Days of Sunshine

Chasing the Sun around the Globe

Katie-Jane Cockerill

Adventurer, Explorer, Geocacher, Photographer, Traveller, Animal lover, Blogger, Camper

Broadcast Journalism

School of Creative and Cultural Industries, University of the West of Scotland

You'd better work

A guide to getting into and staying in the media! Hints, tips and advice on how to truly appreciate you and be your best both in and out of work! Written by Simon Wright @spimon - follow us on twitter @youdbetterwork

The Good Deed Bank

"A life which ends with death is a worthless life" [Paulo Coelho]

Gaurav's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Observe! Analyse! Understand!

Just another WordPress.com site

melactually

Just another WordPress.com site

es te.

Just another WordPress.com site

