Smiekli pret slimībām


Tā jau saka: “Cilvēks plāno, kamēr Dievs smejas!”

Man bija tāāāāādi plāni šai nedēļas nogalei, ka nevarēju vien nopriecāties, tomēr to visu, protams, izbojāja pavisam vienkāršs notikums – darbs! :p Paziņoja, ka sestdien jādodas uz Londonu filmēt… es jau, protams, starā par to, ka beidzot izbaudīšu, kā tas ir – Londonā filmēt! 🙂 Sazvanīju visus, nokārtoju, ka plāni par braukšanu ciemos uz Nottinghemu tiek pārcelti un laimīga gaidīju nākamo dienu!

Protams, mani lielie prieki ātri vien pazuda tad, kad, pēc iemigšanas mašīnā, pamodos no auto kratīšanās… viss, ko apkārt redzēju bija milzīgi, zaļi dzīvžogi, šaurs ceļš un līkumains, pa kuru var pārvietoties tikai VIENA (nevis viena ar pusi) mašīna un es vēl arvien nesaprotu, kā mums izdevās tur visur izlavierēt…

Sapratu, ka nu pēc Londonas tas galīgi neizskatās! Izrādās, ka lai gan pats stārs – Haids Panasars (Hyde Panesar) IR no Londonas, tad filmēšana notiek Londonas lauku daļā Midlseksā (Middlsex) … jupis tevi rāvis! Bet nu labi… tā jau nebūtu es, ja neatrastu kaut ko, par ko nopriecāties, vai ne? Tā nu saberzēju ķepas par to, ka izskatījos labi, smaidīju labi daudz, strādāju čakli jo čakli un pie viena dabūju arī kārtīgi izsmieties! 🙂 Ak, jā, aizmirsu piebilst PAR KO es dabūju pasmieties -> “Brit Asia TV” veido jaunu šovu – “Stand Up Comedy”, kur es spēlēju lielu lomu jau no paša sākuma, kad VJ man teica, ka tas esot lielākais mans darbs iekš “Brit Asia TV”. Pati meklēju komendiantus, pati meklēju viņu kontaktus, vēl viens praktikants ar viņiem sazinājās un mēs abi devāmies līdzi uz filmēšanu…

Esmu sapratusi, ka lai gan tehniski bez manis var iztikt, ir daudz patīkamāk, kad es tomēr dodos līdzi, jo, pirmkārt, ir liekas rokas, kad vajag pārvietot visu tehniku, otrkārt, ir līdzi viena smuka blondīne (dīvaini, bet tā tomēr esmu es! 😀 ), kas palīdz visiem cilvēkiem atbrīvoties un neispringt, turklāt esmu arī tarkšķis mašīnā, lai ceļš neliktos tik tāls… 🙂 Par to, ko iegūstu ES, es pieņemu, ka visi jau tāpat zina – prakse, prakse, PRAKSE! 🙂 Turklāt esmu atbrīvojusies no saspringuma, kas mani sākumā pārņēma, kad vajadzēja tikties ar svarīgiem cilvēkiem, jo tomēr… es viņus, iespējams, nekad dzīvē vairs nesatikšu… pat ja satiktu, viņi mani tāpat neatcerētos, tāpēc droši varu sākt pret tiem izturēties kā pret parastiem cilvēkiem, kas vienkārši bieži tiek atpazīti uz ielas! 😉 Jap, jap! 🙂

Lai nu kā – vakars bija izdevies! Bijām vien tikai uz viena komendianta uzstāšanos, jo katram no mums vakaram bija savi plāni prātā… žēl… es būtu labprāt palikusi vēl… Esmu profiņš gaismu uzstādīšanā un vadu savākšanā, kā arī atpiņķerēšanā 😀 vismaz tā saka mūsu operators “Stings” jeb Oļegs… 🙂

Par Evie
Interesting personality with wide heart and glorious smile.

Komentēt

Confessions of a Pseudo-Gaysian Suburban Dad

Thoughts on gender, race, parenting, and theater

mugursoma.lv

Es esmu bagāts. Man pieder viss, kas ar mani ir noticis. /M.Čaklais/

100 Days of Sunshine

Chasing the Sun around the Globe

Katie-Jane Cockerill

Adventurer, Explorer, Geocacher, Photographer, Traveller, Animal lover, Blogger, Camper

Broadcast Journalism

School of Creative and Cultural Industries, University of the West of Scotland

You'd better work

A guide to getting into and staying in the media! Hints, tips and advice on how to truly appreciate you and be your best both in and out of work! Written by Simon Wright @spimon - follow us on twitter @youdbetterwork

The Good Deed Bank

"A life which ends with death is a worthless life" [Paulo Coelho]

Gaurav's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Observe! Analyse! Understand!

Just another WordPress.com site

Vīteņa/Vietiņa

# Gleizdi #ViņiDaraTā

melactually

Just another WordPress.com site

es te.

Just another WordPress.com site

