Jaunā slimība…


Viss! Es esmu apmāta! Jaunās tehnoloģijas mani ir savaldzinājušas… Es vairs pat nespēju ielūgumus uz ballīti izsūtīt kā normāls cilvēks – taisu mini-kolāžu… 😀

Lūk, kas notiek ar cilvēkiem, kas Photoshopu nekad iepriekš nebija izmantojuši:

– Viņi pamēģina un nesaprot, par ko te tik liela brēka un sajūsma?!

– Līst lietus un viņiem nav ko darīt, tāpēc izštuko dod Photoshopam vēl vienu iespēju, bet sanāk tikai sevi nokaitināt;

– Atrodas izcili laba pamācība par to, ko un kā darīt iekš tā zvēra un viss – we are hooked!

– Pēkšņi vairs nav labākas programmas par Photoshop, HandFree, Adobe Illustrator un citiem Adobe sataisītajiem brīnumiem un vairs nekas netiek darīts old fashion way – TIKAIcaur kompīti un sarežģītajām programmām…

Bet teikšu godīgi – no visām slimībām/apmātībām, šī ir visjaukākā un sirdi mierinošākā… 😉 Lai slavēts DARBS!

Par Evie
Interesting personality with wide heart and glorious smile.

Komentēt

Confessions of a Pseudo-Gaysian Suburban Dad

Thoughts on gender, race, parenting, and theater

mugursoma.lv

Es esmu bagāts. Man pieder viss, kas ar mani ir noticis. /M.Čaklais/

100 Days of Sunshine

Chasing the Sun around the Globe

Katie-Jane Cockerill

Adventurer, Explorer, Geocacher, Photographer, Traveller, Animal lover, Blogger, Camper

Broadcast Journalism

School of Creative and Cultural Industries, University of the West of Scotland

You'd better work

A guide to getting into and staying in the media! Hints, tips and advice on how to truly appreciate you and be your best both in and out of work! Written by Simon Wright @spimon - follow us on twitter @youdbetterwork

The Good Deed Bank

"A life which ends with death is a worthless life" [Paulo Coelho]

Gaurav's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Observe! Analyse! Understand!

Just another WordPress.com site

Vīteņa/Vietiņa

# Gleizdi #ViņiDaraTā

melactually

Just another WordPress.com site

es te.

Just another WordPress.com site

