DRAUGI (!!!)


Jau kopš bērnības sapņoju par to, ka man būtu tikpat daudz draugu kā maniem vecākiem un teikšu godīgi, ņemot vērā to, ka man vēl ir lielāka daļa dzīves priekšā, es domāju, ka varētu teikt, ka mans sapnis ir piepildījies…

Ui, manu draugu loks ir plašs – sākot no Amerikas viena krasta līdz pat Austrālijai – vismaz garumā tā sanāk, par platumu gan nebūtu tik pārliecināta, ja vien nedomājiet, ka Santa Klauss arī ir savējais čoms.

Mani draugi ir unikāli un kolosāli, katrs savās īpatnībās un dīvainībās dzīvodami, ir padarījuši manu dzīvi vienreizēju! 🙂 Grūtības sagādā kontaktu uzturēšana, tomēr tas tikai norāda uz to, cik tā ir cieša un svarīga abām pusēm! E-pastā krājas virtuālās vēstules, uz sienas tiek piespraustas arvien vairāk pastkartes un otrādi!

Un šis ieraksts šorīt top, jo man negulējās, jo nevarēju satraukumā apturēt savu nerātno sirdi, jo zinu, ka šodien atbrauks četri fantastiski cilvēki, kas dažādu iemeslu dēļ ir tuvi manai sirsniņai – katrs citādākā – īpašākā veidā. Vēl jāiztur lekcijas un tad jau pēc kādām 6 stundām atkal sastapsimies… Eh, BISS ir bijis viens no manas dzīves lieliskākajiem notikumiem un es turu īkšķus, lai tās draudzības, kas tika veidotas TUR, saglabātos vēl ilgi, ilgi… :*

Un rītdien būs lielā regeja ballīte! Ja nebūs lielā, tad regeja noteikti! 🙂 Ha-ha-haaaa!!!

Hey, bet arī Tev tak šodien varētu būt laba diena!!!

P.S. Ņemu savus vārdus atpakaļ par vīriešiem rūtainos kreklos – some really CAN pull it off! 😉 (nu, tā, ka izskatās labi, nevis uzreiz jāvelk nost!)

Par Evie
Interesting personality with wide heart and glorious smile.

Komentēt

Confessions of a Pseudo-Gaysian Suburban Dad

Thoughts on gender, race, parenting, and theater

mugursoma.lv

Es esmu bagāts. Man pieder viss, kas ar mani ir noticis. /M.Čaklais/

100 Days of Sunshine

Chasing the Sun around the Globe

Katie-Jane Cockerill

Adventurer, Explorer, Geocacher, Photographer, Traveller, Animal lover, Blogger, Camper

Broadcast Journalism

School of Creative and Cultural Industries, University of the West of Scotland

You'd better work

A guide to getting into and staying in the media! Hints, tips and advice on how to truly appreciate you and be your best both in and out of work! Written by Simon Wright @spimon - follow us on twitter @youdbetterwork

The Good Deed Bank

"A life which ends with death is a worthless life" [Paulo Coelho]

Gaurav's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Observe! Analyse! Understand!

Just another WordPress.com site

Vīteņa/Vietiņa

# Gleizdi #ViņiDaraTā

melactually

Just another WordPress.com site

es te.

Just another WordPress.com site

